Barn i trygge omgivelser.

Barnehagen vår ligger i rolige omgivelser i en tomannsbolig på Berg. Vi er ti barn i alderen 1-5 år og tre voksne som er glad i naturen og uteliv. Uteleiken preger store deler av vår barnehagedag for da trives og utvikles vi aller best, enten det er i barnehagens uteområde, på tur i nærmiljøet eller på veg med minibuss til skogen eller stranda…. Det finnes ikke dårlig vær….. Humor – Musikk – Leik – Bevegelse er noe av det vi legger spesielt vekt på. I vår barnehage vokser vi opp med TILLIT – TRYGGHET – TILHØRIGHET – TRIVSEL Våre åpningstider er mandag – fredag 07.30-16.30 Barnehagen har ferieavvikling  3 uker i juli, mellomdagene i jul og påske samt inntil fem planleggingsdager.

Foreldrebetaling og moderasjonsordninger følger Trondheim Kommunes satser Det betales for 11 måneder i året, juli er betalingsfri måned. Kostpenger kommer i tillegg på kr. 300.- for 100% plass og justeres etter %. Pengene dekker frokost, lunsj, fruktmåltid ,yoghurt og drikke.Varmmåltid engang pr. uke. Årsplan inneholder en mer detaljert oversikt over hver enkelt måned og hva som foregår i det daglige i barnehagen, samt praktisk informasjon. Denne deles ut på foreldremøte hver høst i forbindelse med starten på nytt barnehageår. Foreldresamtaler holdes to ganger pr år: vår og høst og evt. flere etter behov/ønske.

Foreldrekaffe en gang pr måned i barnehagens åpningstid. Dette er populære dager som barna gleder seg ekstra mye til.

Vår postadresse:    Postboks 5826 Moholt

7449 Trondheim

Vår besøksadresse:  Sigurd Slembes vei 12

7051 Trondheim

Hjemmeside :    www.berg-familiebarnehage.no

E-post:                 berg.fbh@ntebb.no

For å se på kart hvor vi holder til kan du klikke her

Velkommen innom for en hyggelig prat og samtidig se hvordan vi har det, eller kontakt oss pr. telefon eller mail. Hilsen en glad og munter gjeng i Berg Familiebarnehage.